Wczytuję dane...

Kenzo

Maki, lotosy, róże, piwonie… kwiaty swoim pięknem i zapachem wypełniają kompozycje zapachowe perfum Kenzo. Symbolizują wartości firmy, takie jak miłość do natury, otwartość, młodość, radość i optymizm.

Kenzo – historia marki

Kenzo, Dom Mody założony w 1970 roku w Paryżu przez japońskiego projektanta mody Kenzo Takadę. Marka Kenzo uznawana jest za pioniera japońskiej mody na całym świecie. Unikalne projekty Kenzo opierają się na japońskiej tradycji i motywach połączonych z europejską modą. Kenzo zdobyło międzynarodową sławę i uznanie, należy do najbardziej luksusowych Domów Mody na świecie.

Siedziba marki Kenzo znajduje się w Paryżu, gdzie produkowana jest odzież, akcesoria oraz perfumy i kosmetyki. W 1998 roku firma dołączyła do francuskiej grupy dóbr luksusowych LVMH. Marka Kenzo silnie angażuje się w ochronę środowiska. Wprowadziła odpowiedzialne łańcuchy dostaw oparte na naturalnych formułach, wykorzystuje więcej produktów pochodzenia biologicznego oraz materiałów z recyklingu.

Perfumy Kenzo

Pierwszym oficjalnym wydaniem Kenzo Parfums w 1988 roku były damskie perfumy Kenzo for Women, których nazwa została zmieniona na Ça Sent Beau. Kolejne edycje damskich perfum przyniosły rozgłos i uznanie. Do najbardziej znanych należą Parfum d'été, Le monde est beau, Flower by Kenzo, Jungle L'Élephant, L'eau par Kenzo, World.

Pierwsze perfumy męskie Kenzo pour Homme pojawiły się w 1991 roku. Klasyk i prekursor męskich zapachów Kenzo ma w sobie świeżość budzącej się natury i energii płynącej z żywiołów.

W 2000 roku wprowadzone na rynek Flower by Kenzo należą do najlepszych klasycznych, francuskich perfum wszech czasów. Dziki, a przy tym radosny i delikatny polny mak, który nie nadaje się do układania bukietów, stał się rozpoznawalnym symbolem znanej marki na całym świecie. Kenzo Takada odnalazł w polnym maku własne upodobania, i przez kolejne 20 lat wykreował wspaniałe kolekcje modowe z udziałem ulubionego kwiatu poezji. Flower by Kenzo to świat piękna, pełen emocji, uśmiechu oraz pozytywnych ludzkich wartości poprzez budowanie mostów zamiast ścian.

    

Sortuj według: Wyświetl po produktów

Polub nas na Facebook

Śledź nas na Twitter

Śledź nas na Instagram