Wczytuję dane...

Calvin Klein CK One - niesłabnąca popularność ikony lat 90-tych

Calvin Klein CK One - niesłabnąca popularność ikony lat 90-tych

Perfumy Calvin Klein CK One to jedne z najpopularniejszych i ulubionych zapachów młodego pokolenia, stworzone dla nastolatków lat 90-tych i późniejszych, dla najmłodszych kobiet i mężczyzn. Wszyscy znamy te energetyzujące, cytrusowo - aromatyczne perfumy, niosące radość i miłość młodego wieku. 

Calvin Klein CK One to idealne połączenie aromatycznych nut zapachowych. Owoce cytrusowe nadają kompozycji odczuwalnej świeżości i czystości, kwiaty dodają zmysłowości, a przyprawy nieograniczonej wolności.

    

Myślą przewodnią CK One jest jednoczenie ludzi bez względu na wiek, płeć, pochodzenie, zainteresowania, poglądy. Naturalnie czysty, świeży i nowatorski aromat typu uniseks zaciera różnicę pomiędzy kobietami i mężczyznami, spełnia potrzebę dzielenia się wspólnymi wartościami, oddaje poczucie jedności i wolności.
Stawiamy na nowoczesność, współczesność, wyrafinowanie, czystość, naturalność, konsekwencję i minimalizm. Stawiamy również na seksowność w jej wielu znaczeniach. Jesteśmy marką, która oddziałuje zarówno na nastolatków, jak i na ludzi w każdym wieku. /Calvin Klein/

    

I tak już od ponad 20 lat, ikona lat 90-tych, ponadczasowa i gustowna kompozycja zapachowa, która odnosi niebywałe sukcesy na rynku, cieszy się swoją niesłabnącą popularnością.

Rok po wydaniu produktu w 1995 roku Calvin Klein CK One otrzymał nagrodę FiFi Awards na corocznej gali organizowanej przez The Fragrance Foundation, podczas której przyznawane są nagrody uznawane za Oscary branży perfumeryjnej.
W pierwszej kampanii reklamowej wystąpiła światowej sławy brytyjska modelka Kate Moss szepcząca hasło reklamowe The Only One CK One. Dekadę później, w 2005 roku nastąpił relaunch perfum pod hasłem przewodnim You Are The One, CK One. W 2009 roku wydarzył się kolejny przełom. W kampanii reklamowej pod hasłem We Are One wystąpił zespół 27 modeli i modelek w wieku od 3 do ponad 40 lat, a wśród nich także światowej sławy polska modelka Anna Jagodzińska. Autorem i wykonawcą utworu We Are One jest muzyk i model, Jamie Burke.

Reklamy perfum Calvin Klein CK One nawiązują do potrzeby bycia razem, bliskości, nie dzielenia nikogo ze względu na kolor skóry, wiek, czy wyznania.

    

W 2016 roku poznaliśmy edycję limitowaną Calvin Klein CK One Gold w ciekawie przystrojonym złotem flakonie, zanurzonym do 3/4 swojej powierzchni w złotej farbie. Młodzieńcze uniseks perfumy doskonałe sprawdzają się latem. Mottem przewodnim CK One Gold jest hasło: Bądź dzielny. Wyróżnij się z tłumu. Wszystko czego dotkniesz emanuje złotem. /Be brave. Stand out from the crowd. Everything you touch exudes gold/.

 
Więcej informacji na stronie: Calvin Klein CK One Gold Eu de Toilette

        

CK_One_Gold

           

Perfumy unisex CK One tak znakomicie przyjęły się na rynku, że w każdym roku powstają nowe wariacje, jak CK One Summer lub też wydawane są w edycjach limitowanych CK One Red, natomiast już z podziałem kompozycji zapachowych na damskie i męskie.

Młodzieńcze CK One Red Edition w dominującym czerwienią flakonie, gdzie kolor czerwony akcentuje miejski styl życia, zmysłowość miasta i namiętność.

 

Kwiatowo – owocowe CK One Red Edition for Her emanują energią i kobiecością. To kompozycja dla młodych, dynamicznych pań z dużym temperamentem i młodzieńczą odwagą. Arbuz w otoczeniu nut kwiatowych z piżmowo - drzewną bazą dodaje energii i podkreśla wyjątkowy charakter młodej kobiety.

 

Aromatyczno – przyprawowe CK One Red Edition for Him stworzone dla tajemniczych i wyróżniających się z tłumu młodych mężczyzn, intrygują wonią. Otwierające kompozycję zapachową aldehydy i soczysta gruszka w otoczeniu czarnego pieprzu, imbiru i zamszu niewątpliwie pobudzają zmysły w otoczeniu akordów piżma, fasolki Tonki i wenezuelskiej wetiwerii. CK One Red Edition for Him to zapach dla porywających urokiem, przystojnych i młodych mężczyzn.

         

CK_One_Red

                       

Polub nas na Facebook

Śledź nas na Twitter

Śledź nas na Instagram