Wczytuję dane...

LOEWE - hiszpański styl i luksus

LOEWE - hiszpański styl i luksus

Perfumy hiszpańskiej marki LOEWE cieszą się coraz większą popularnością na rynku polskim. 7 Loewe, 7 Loewe Natural, Aura, Aire, Loewe Solo Platinum, Cedro, Absoluto to tylko niektóre z poszukiwanych zapachów na rodzimym rynku.

 

Kultowa marka LOEWE nie tylko dla Hiszpanów jest synonimem najwyższej jakości. LOEWE to jedna z nielicznych marek z bogatą historią i tradycją zajmująca solidną pozycję na rynku dóbr luksusowych.

 

Założona w 1846 roku w Madrycie spółdzielnia rzemieślników, rozpoczęła produkcję od drobnej galanterii skórzanej. W 1882 roku niemiecki przedsiębiorca Enrique Loewe Rösseberg skonsolidował warsztat pod jego nazwiskiem i wykreował jeden z pierwszych luksusowych domów mody w Europie. LOEWE sumiennie i z pasją przez dekady lat rozwinęło asortyment o walizki, torby podróżne, eleganckie torebki, gotowe ubrania, kapelusze, perfumy, portfele, breloczki. Od wielu lat kolekcje ubrań pokazywane są na paryskich pokazach mody. Biura i sklepy LOEWE zaprojektował jeden z najbardziej znanych hiszpańskich architektów Javier Carvajal. Architekt odegrał decydującą rolę w latach 60-tych w modernizacji infrastruktury LOEWE, zmodernizował wygląd marki i wprowadził ją na arenę międzynarodową. Do dzisiaj Galeria Loewe organizuje wystawy poświęcone Javierowi Carvajalowi. Wejście na arenę międzynarodową przekształciło luksusową detaliczną firmę skórzaną w „oficjalnego dostawcę dóbr luksusowych dla hiszpańskiej królewskiej korony".

 

W 1970 roku artysta Vincente Vela wykreował trade mark dla LOEWE, symbol składający się z czterech splecionych ze sobą liter L. Wyraził w ten sposób tożsamość hiszpańskiego Domu Mody, od tamtej pory wszystkie wyroby naznaczone są emblematem LOEWE, jako znak doskonałości i precyzji kaletniczego wyrobu. Wypracowane doświadczenie i technologia, przenoszona z pokolenia na pokolenie przez najlepszych kaletników na świecie odzwierciedla się w doskonałej jakości produktach marki LOEWE. Warto wspomnieć o słynnej torbie Amazona, wprowadzonej na rynek w 1975 roku. Torba Amazona była pierwszą, zaprojektowaną bez podszewki torbą, która podbiła serca wielu kobiet i stała się jedną z najbardziej upragnionych dodatków do ubrań. Projektowanie produktów bez podszewek stało się w tym czasie przełomem technologicznym w tworzeniu nowych akcesoriów. Do dziś cechą charakterystyczną dla Loewe są ekskluzywne torebki pozbawione podszewek.

    

To także była dekada, w której Loewe zainaugurowało luksusowy sektor perfumeryjny z debiutowym zapachem L de Loewe. Od tego czasu marka Loewe posiada w kolekcji ponad 90 perfum o różnych kompozycjach zapachowych z linii: L (1972), Loewe pour Homme (1974), Gala (1991), Aqua de Loewe (2000), Esencia (2002), Solo Loewe (2004), Loco (2009), Loewe 7 (2010), La Collection (2011), I Loewe (2012), Aire (2005), Un Paseo Por Madrid (2012), Aura (2013), Quizas (2014), Loewe 001 (2016), Loewe Sport (2016).

Hiszpańska marka Loewe, będąca od 1996 roku częścią koncernu LVMH, wprowadziła również swoje produkty na polski rynek. Wsparcie ze strony LVMH pozwala na współpracę z najlepszymi perfumiarzami i projektantami, wzbogacanie i ekspozycję oferty marki Loewe oraz podkreślanie jej atrakcyjności dla luksusowej mody.

      

Emilio Valeros, twórca wielu znanych zapachów hiszpańskiego domu mody LOEWE w tym 7 Loewe, 7 Loewe Natural, Aura, Essencia, Solo, uznawany jest za jednego z najznakomitszych nosów w Europie, mistrz potrafiący rozpoznać ponad 300 różnych zapachów. Rozpoczęcie pracy w świecie perfum było dla niego naturalne. Jego ojciec pracował w firmie perfumeryjnej, w domu Emilio tematy układania kompozycji zapachowych były powszechnie dyskutowane. Doświadczenia nabrał pracując jako analityk chemiczny w laboratorium. Przestudiował ponad 4000 istniejacych pachnideł, podróżując i ucząc się w szkołach w Paryżu, Szwajcarii i w Nowym Jorku.

 

Jednym z najbardziej popularnych i lubianych zapachów męskich jest 7 Loewe. W kompozycji 7 Loewe Emilio Valeros zastosował tylko siedem różnych składników, podczas gdy przy produkcji wielu perfum układa się bukiety nawet ze 130 składników. „Siedem dni w tygodniu, siedem dni stworzenia, siedem cudów starożytności, siedem kolorów tęczy, siedem dźwięków w gamie ... Liczba siedem sama w sobie jest mityczna.

     

W drzewno - kwiatowo - piżmowych męskich perfumach 7 składników symbolizuje wartości przypisane do zapachu: męstwo, odwagę, siłę, pasję, dumę, elegancję i duchowość

 
Esencja z czerwonego jabłka odzwierciedla walkę życia ze śmiercią,

pieprz dodaje odwagi i siły,

nuty kwiatowe kryją w sobie prawdziwą pasję,

aromat kadzidła to wartości boskie i ludzkie,

cedr przypomina o duchowności i samotności,

piżmo ujawnia dumę,

a wetiwer kryje w sobie sztukę i tradycję.

    

Dwa lata później Emilio Valeros zaprezentował lżejszą wersję 7 Loewe Natural. Perfumy również ukrywają w sobie siedem składników i tego samego ducha. Natomiast jak sama nazwa wskazuje są bardziej subtelniejsze i naturalne.

Solo Loewe to znakomita seria perfum kultowej hiszpańskiej marki. Solo Loewe to hymn do modernizmu. Każda z jego kolekcji inspirowana jest designem i architekturą.

    

Ta perfumeryjna rodzina składa się z:

Solo Loewe Esencial - z wonią środziemnomorskich owoców, drzew i przypraw,

Solo Loewe Cedro - z przewodnim zapachem naturalnego drewna cedrowego,

Solo Loewe Platinum – z aromatem skóry,

Solo Loewe Absoluto – z bukietem wyrazistych przypraw,

Solo Loewe Eau de Cologne Intense – harmonijne, świeże perfumy dla młodego pokolenia,

Solo Loewe Sport – dla aktywnych mężczyzn,

Solo Loewe Pop – energetyczne perfumy dla poszukujących balansu między pracą, a przyjemnością.

I najmłodszy z 2018 roku  Solo Loewe Origami, który przenosi nas w świat papieru.

    

Więcej informacji na stronie: Loewe

Polub nas na Facebook

Śledź nas na Twitter