Wczytuję dane...

Loewe

Kultowa marka Loewe jest synonimem najwyższej jakości, nie tylko dla Hiszpanów. Loewe to jedna z nielicznych marek z bogatą historią i tradycją zajmująca solidną pozycję na rynku dóbr luksusowych. Za globalną marką Loewe stoi znakomita jakość ich wyrobów skórzanych oraz luksusowy sektor perfumeryjny. Bogaty asortyment, w tym również perfum damskich i męskich, to małe dzieła sztuki, odzwierciedlające kulturę i charakter Hiszpanii, podkreślające jej wyrafinowanie, elegancję i piękno.

           

Historia Loewe opiera się na historii rzemiosła. Założona w 1846 roku w Madrycie spółdzielnia rzemieślników, rozpoczęła produkcję od drobnej galanterii skórzanej. Rzemieślnicy wielką wagę przywiązywali do jakości materiałów oraz nienagannych wersji wykonanych przedmiotów W 1882 roku niemiecki przedsiębiorca Enrique Loewe Rösseberg skonsolidował warsztat pod jego nazwiskiem i wykreował jeden z pierwszych luksusowych domów mody w Europie. Loewe sumiennie i z pasją przez dekady lat rozwinęło asortyment o walizki, torby podróżne, eleganckie torebki, gotowe ubrania, kapelusze, perfumy, portfele, pudełka na tytoń, breloczki. Rzemieślnicy Loewe są mistrzami w swoim fachu od ponad 170 lat, ich produkcja wyrobów do dzisiaj oparta jest na ręcznej pracy i rzemieślniczych metodach. Kolekcje ubrań pokazywane są na paryskich pokazach mody. Biura i sklepy Loewe zaprojektował jeden z najbardziej znanych hiszpańskich architektów Javier Carvajal. Architekt odegrał decydującą rolę w latach 60-tych w modernizacji infrastruktury Loewe. Zmodernizował wygląd marki i wprowadził ją na arenę międzynarodową. Wejście to przekształciło luksusową detaliczną firmę skórzaną w „oficjalnego dostawcę dóbr luksusowych dla hiszpańskiej królewskiej korony".

      

W 1970 roku artysta Vincente Vela wykreował trade mark dla Loewe, symbol składający się z czterech splecionych ze sobą liter L. Wyraził w ten sposób tożsamość hiszpańskiego Domu Mody, od tamtej pory wszystkie wyroby naznaczone są emblematem Loewe, jako znak doskonałości i precyzji kaletniczego wyrobu. Wypracowane doświadczenie i technologia, przenoszona z pokolenia na pokolenie przez najlepszych kaletników na świecie odzwierciedla się w doskonałej jakości produktach marki Loewe. Warto wspomnieć o słynnej torbie Amazona, wprowadzonej na rynek w 1975 roku. Torba Amazona z cielęcej skóry zamykanej na zamek błyskawiczny była pierwszą, zaprojektowaną bez podszewki torbą, która podbiła serca wielu kobiet i stała się jedną z najbardziej upragnionych dodatków do ubrań.

          

To także była dekada, w której Loewe zainaugurowało luksusowy sektor perfumeryjny z debiutowym zapachem L de Loewe. Od tego czasu marka Loewe posiada w kolekcji ponad 90 perfum o różnych kompozycjach zapachowych z linii: L (1972), Loewe pour Homme (1974), Gala (1991), Aqua de Loewe (2000), Esencia (2002), Solo Loewe (2004), Loco (2009), Loewe 7 (2010), La Collection (2011), I Loewe (2012), Aire (2005), Un Paseo Por Madrid (2012), Aura (2013), Quizas (2014), Loewe 001 (2016), Loewe Sport (2016).

Hiszpańska marka Loewe, będąca od 1996 roku częścią koncernu LVMH, wprowadziła również swoje produkty na polski rynek. Wsparcie ze strony LVMH pozwala na współpracę z najlepszymi perfumiarzami i projektantami, wzbogacanie i ekspozycję oferty marki Loewe oraz podkreślanie jej atrakcyjności dla luksusowej mody.

 

Sortuj według: Wyświetl po produktów

Polub nas na Facebook

Śledź nas na Twitter