Wczytuję dane...
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE
1. W przypadku niezgodności towaru z umową, prosimy Państwa o odesłanie reklamowanego produktu na adres: VORONET, 62-070 Dąbrówka, ul. Kasztanowa 5, tel. (+48) 512 768 464. Pismo określające wady oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązania można dołączyć do przesyłki, przesłać pocztą elektroniczną na adres: bok@voronet.pl lub poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie sklepu internetowego Voronet: http://www.voronet.pl
2. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest kopia dowodu sprzedaży, którą należy dołączyć do reklamowanego towaru.
3. Sklep internetowy Voronet ustosunkuje się do przesłanej przez Państwa reklamacji dotyczącej usługi świadczonej drogą elektroniczną w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania.
4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wartość zamówionych towarów zostanie zwrócona na wskazane przez Klienta konto w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym. Brak wskazania numeru bankowego spowoduje zwrot środków pieniężnych przekazem pocztowym na adres zamieszkania Klienta. Sklep internetowy Voronet pokryje także koszty przesyłki.

ZWROTY
1. Uznajemy zwroty towarów zakupionych w sklepie internetowym Voronet do 14 dni od daty dostarczenia przesyłki do Państwa bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Do zwracanych produktów prosimy dołączyć dowód sprzedaży będący podstawą zwrotu produktu, dane kontaktowe oraz numer rachunku bankowego, na który zostanie dokonany zwrot środków pieniężnych. Formularz odstąpienia od umowy znajdziecie Państwo w panelu informacyjnym - Regulamin, na końcu strony.
3. Klient, w związku z odstąpieniem od umowy, zobowiązany jest do zwrócenia sklepowi internetowemu Voronet produktu w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania ani uszkodzenia.
4. Koszt przesyłki zwracanego towaru ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych na koszt sklepu internetowego Voronet.

WYMIANA
1. Respektujemy chęć wymiany towaru do 14 dni od momentu odebrania paczki przez Klienta.
2. Prosimy Państwa o wcześniejsze telefoniczne lub mailowe uzgodnienie ewentualnej wymiany produktu.
3. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.

Polub nas na Facebook

Śledź nas na Twitter

Śledź nas na Instagram