Wczytuję dane...
Pytania Klientów

Witamy na stronie sklepu internetowego Voronet

Działamy na rynku od 24 kwietnia 2014 roku. Jesteśmy stabilną firmą, z wizją i pasją budujemy markę Voronet. Stawiamy na profesjonalną obsługę, bezpieczeństwo i satysfakcję Klienta. Stopniowo rozszerzamy gamę produktową, aby spełniać oczekiwania znanych nam, jak i zupełnie nowych Klientów.

Najczęstsze pytania zadawane przez Klientów:

1. Czy perfumy są oryginalne?
Tak, bezdyskusyjnie są oryginalne. Wszystkie produkty pochodzą z legalnego źródła od autoryzowanych dystrybutorów. Nie zajmujemy się imitacją perfum. Jesteśmy zarejestrowaną firmą, do każdego zakupu wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę VAT. Wszystkie szczegóły dotyczące firmy znajdziecie Państwo w regulaminie sklepu internetowego Voronet.

2. Co jest lepsze, woda toaletowa, czy perfumowana?
Wszystko zależy od indywidualnych upodobań i właściwości organizmu. Woda toaletowa jest delikatniejsza, perfumowana mocniejsza i bardziej trwała. Trwałość uzależniona jest od zawartego w nich stężenia olejków zapachowych. Nie można wody toaletowej dla kobiet mylić z wodą toaletową dla mężczyzn.

3. Czym jest tester?
Tester to produkt demonstracyjny, z założenia przeznaczony do ekspozycji w perfumerii stacjonarnej i zapoznawania się z zapachem. Z uwagi na to, że w zamyśle nie jest on przeznaczony do sprzedaży, najczęściej opakowanie zastępcze to biały, tekturowy kartonik. W wielu przypadkach testery nie posiadają również korka, tzw. zatyczki. Wszystkie testery w ofercie naszego sklepu prezentowane są na stronie z opisem i zdjęciami dokładnie tak, jak się prezentują. Staramy się rzetelnie przedstawiać dany produkt, unikamy błędów informacyjnych.

4. Czy testery są mocniejsze niż perfumy w klasycznym opakowaniu?
Na ten temat jest wiele niepotwierdzonych mitów.  Naszym zdaniem, nie.  Różnica jest tylko w cenie opakowania, które ze znanych nam produktów wahają się w granicach od 20 do 80 zł. Zawartość flakonu jest taka sama.

5.  Jaka jest trwałość perfum?
Na opakowaniach zazwyczaj występuje napis 12M, 24M, 36M. Bardzo ważne jest pierwsze psiknięcie i od tego momentu liczymy okres trwałości perfum podany przez producenta. W przypadku testerów warto zwrócić uwagę, czy z zakupionego flakonu ulatnia się zapach, czy też „nie pachnie”. W przypadku jeżeli jest to „pachnący flakon” to znaczy, że produkt był naruszony i podlega zwrotowi do dystrybutora. Naszym zdaniem, prawo do pierwszego psiknięcia ma kupujący. Bardzo na to zwracamy uwagę.

6. Zapach perfum został wiele lat temu wycofany, skąd pewność, że perfumy są oryginalne.
Cenimy unikaty. Wyszukujemy u dystrybutorów trudno osiągalne perfumy, często na prośbę samych Klientów. Nie ma znaczenia, jak długo perfumy stały w magazynie – liczy się pierwsze psiknięcie. Czasami produkcja jest wznawiana na krótki okres czasu. Wszystko zależy od danych perfum.

7. Czy ten tester jest z korkiem?
Dokładnie jest taki, jak przedstawiamy na zdjęciach. Wszystkie nasze zdjęcia oddają autentyczność produktu. Staramy się rzetelnie prezentować dany towar, aby uniknąć niepotrzebnych kosztów  i rozczarowania.

8. Dlaczego ceny są niższe niż w innych perfumeriach stacjonarnych?
Jesteśmy sklepem internetowym, nasze koszty prowadzenia firmy nie są wysokie, w związku z tym marże są  konkurencyjne do innych perfumerii.

9. Gdzie mogę odebrać w Poznaniu zakupione perfumy?
W Poznaniu można odebrać perfumy w centrum miasta od poniedziałku do piątku – po ustaleniach telefonicznych lub mailowych. Nie posiadamy sklepu stacjonarnego, indywidualnie ustalamy przekazanie perfum. Oprócz odbioru osobistego umożliwiamy kilka metod wysyłki produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.

10.  Co oznacza w opisie, że dany perfum nie ma folii.
Wiele perfum znanych nam producentów jest w klasycznych kartonikach, bez folii, ponieważ tak zostały wyprodukowane.

11.  Czy muszę tworzyć konto, aby dokonać zakupu w sklepie Voronet?
Rejestracja nie jest wymagana. Podczas procesu zakupu należy wybrać tylko odpowiednią opcję. Zachęcamy Państwa do założenia konta, ze względu na brak potrzeby podawania swoich danych w przypadku kolejnych zakupów.

12.  Nie znalazłem produktu w Waszym katalogu. Czy mogę zamówić nieistniejący produkt?
Tak, ale trzeba z nami na ten temat porozmawiać. Sprawdzimy, czy jesteśmy w stanie i w jakim terminie spełnić Państwa oczekiwania. W każdym tygodniu rozszerzamy gamę produktową, jak i uzupełniamy magazyn o produkty wcześniej wykupione.

13.  Zakupiłam perfumy, i chcę je zwrócić – jak wygląda zwrot produktu?
Wszystkie szczegóły zawarte są w regulaminie sklepu. Każdy Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Należy liczyć się z dodatkowymi kosztami zwrotu za przesyłkę. Pieniądze zwracamy niezwłocznie po otrzymaniu produktu w stanie nienaruszonym. W przypadku jeżeli perfumy zostały rozpakowane z folii i naruszone, to samo w przypadku testerów – nastąpiło kilka psiknięć, takich produktów nie przyjmujemy. Możemy je od Państwa ewentualnie odkupić, w tym celu należy się z nami skontaktować telefonicznie. Perfumy naruszone nie nadają się do ponownej sprzedaży, na pewno nie jako nowe, jakie mamy w asortymencie sklepu internetowego.

14.  Gdzie mogę śledzić konkursy w sklepie?
Konkursy organizujemy na Facebooku pod adresem https://www.facebook.com/voronetpl

15.  Chcę dokonać zapłaty z zagranicy. Jaki jest BIC/SWIFT banku?
Dla płatności opłacanych za granicą - nr rozliczeniowy 11402004:
BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK
PL 50 1140 2004 0000 3102 7517 0081
2704 Bank SA FORMERLY BRE BANK SA
LODZ, skr. poczt. 2108, 90-959 ŁÓDŹ

Zapraszamy do zadawania nam pytań na: bok@voronet.pl

Pozdrawiamy!

 

Polub nas na Facebook

Śledź nas na Twitter